http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Завдання 2
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
Завдання.
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
Завдання.
1. Повторити параграфи підручника 34 - 38 с. 187 - 211
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Підручник Бурейко Г. М., Хлібовська Г. М. Крижанівська М. Є., Наумчук О. Є. Історія України. Рівень стандарту: для 10 класу закл. загальн. середн. освіти: Тернопіль: Астон, 2018.
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
Завдання.
Підручник П. Полянський Всесвітня історія. Рівень стандарту: для 10 класу закл. загальн. середн. освіти: Київ: Грамота, 2018.
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Практичне заняття
Завдання.
Повторити § 17 - 19 с. 174- 184 підручника
Письмово виконати практичну роботу ІV «Українське питання» напередодні Другої світової війни с. 194
Відправити на перевірку на Viber в особисті повідомлення
9 травня 1945 р. - День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні
2 вересня 1945 р. - завершення Другої світової війни
Грудень 1942 р. - початок вигнання німецьких військ та їх союзників з України
Січень - лютий 1944 р. - Корсунь-Шевченківська наступальна операція
28 жовтня 1944 р. - завершення вигнання німецьких військ та їх союзників з території України
Підручник П. Полянський Всесвітня історія. Рівень стандарту: для 10 класу закл. загальн. середн. освіти: Київ: Грамота, 2018.
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Завдання.
Опрацювати § 18,19 с. 179 підручника
Записати в зошит визначення "політика "умиротворення" с. 183, "Аншлюс" с. 185, пакт с. 186
Записати в зошит основні події с. 192
Опрацювати таблицю с. 192 та дати відповідь на питання
- Якими були причини підписання пакту про ненапад між СРСР і Німеччиною?
Переглянути відео "День в історії. Анексія Австрії" та "Політика умиротворення агресора"
Чорносвитники - умовна назва піхотних підрозділів Червоної Армії, які були сформовані з цивільного населення окупованих територій після їх звільнення. В бій вводились не підготовленими, без належної амуніції та зброї. Найбільш масово використовувались у 1943—1944 роках під час форсування Дніпра.
Бурнейко І. О., Хлібовська Г. М., Крижановська М. Є., Наумчук О. В. Історія України. Рівень стандарту : підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. — Тернопіль : Астон, 2018.
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
Завдання.
Опрацювати § 42 с. 226 підручника
Записати в зошит та вивчити дати ЗНО
Нацистський новий порядок - жорсткий окупаційний режим, який установили нацисти на окупованих територіях. Передбачав заборону вільного пересування, сувору систему реєстрації, впровадження німецького цивільного та воєнного законодавства, введення обов'язкової трудової повинності, експлуатацію місцевих ресурсів, збереження колгоспної системи, вивезення населення на примусові роботи до Німеччни тощо.
План "Ост" - секретний план уряду Третього Рейху з проведення освоєння земель Східної Європи, і її німецькій колонізації після перемоги над СРСР, розроблений у 1941 р.
Голокост - термін, яким називають геноцид євреїв, здійснюваний нацистами в роки Другої світової війни. Був утіленням гітлерівської політики "остаточного розв'язання єврейського питання", тобто цілковитого винищення єврейського народу.
Остарбайтери - німецький термін на означення осіб, які були вивезені гітлерівцями зі східних окупованих територій на примусові роботи до Німеччини
Похідні групи - створені з представників ОУН групи для організації зі свідомих українців на українських землях органів місцевого самоуправління під час Другої Світової війни.
Записати в зошит та вивчити біографії персоналій ЗНО
Тарас Бульба (Боровець) - діяч українського повстанського руху часів Другої світової війни, засновник УПА «Поліська Січ», від 16 листопада 1941 року — генерал-хорунжий
Степан Бандера - член Української військової організації, один із керівників Організації
Ярослав Стецько - перший заступник провідника ОУН-Б С. Бандери. У 1942–1944 рр. перебував у німецькому концтаборі Заксенгаузен, керував антибільшовицьким блоком народів, був головою Проводу ОУН-Б, автор двотомника «Українська визвольна концепція», «30 червня 1941 року»
Роман Шухевич - Член Організації українських націоналістів, політичний в’язень концтабору в Березі - Катузькій, брав активну участь у створенні революційного проводу ОУН який очолював С. Бандера; у серпні 1943 р. був обраний головнокомандувачем УПА; з серпня 1944 р. – голова секретаріату Української головної визвольної ради; загинув у сутичці із спецгрупою МДБ в 1950 р.
Опрацювати презентацію викладача
Переглянути відео з циклу "Обличчя української історії. Степан Бандера" за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=R8aNZ_DZZwo
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Опрацювати § 17 с. 174 - 179 підручника
Бурнейко І. О., Хлібовська Г. М., Крижановська М. Є., Наумчук О. В. Історія України. Рівень стандарту : підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. — Тернопіль : Астон, 2018.
https://znayko.net/wp-content/uploads/vse_pdf/10_klas/%D0%86stor%D1%96ja_Ukraini/Burnejko-Krizhanovska-2018.pdf
Завдання.
Опрацювати § 41 с. 221 підручника
Записати в зошит та вивчити дати ЗНО
22 червня 1941 р. – напад Німеччини на СРСР
Записати в зошит та вивчити основні терміни та поняття ЗНО
План «Барбаросса» - німецький план блискавичної війни (бліцкригу) який передбачав встановлення контролю над Україною за кілька тижнів
Випалена земля - метод ведення війни за допомогою знищення всього корисного, що може слугувати життєзабезпеченню або існуванню як військ противника, так і цивільного населення — на території, яку може бути зайнято противником
Опрацювати презентацію викладача
Переглянути документальний фільм «Оборона Києва» за посиланням в підручнику с. 225
https://www.youtube.com/watch?v=ajqlzIGI_pE
Дати відповіді на питання с. 225
Бурнейко І. О., Хлібовська Г. М., Крижановська М. Є., Наумчук О. В. Історія України. Рівень стандарту : підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. — Тернопіль : Астон, 2018.
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
Завдання.
Опрацювати § 40 с. 217 підручника
Записати в зошит та вивчити дати ЗНО
Червень 1940 р. - вторгнення Червоної армії на територію Бессарабії та Північної Буковини
Записати в зошит та вичити основні терміни та поняття ЗНО
Радянізація – силове насадження норм суспільно-політичного, економічного, культурного життя, характерних для тоталітарного ладу в Радянському Союзі
Опрацювати презентацію викладача
Переглянути відео за посиланням в підручнику с. 220
"Незасуджене зло: 75 років Катинській трагедії"
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=By13MsH5TaM&feature=emb_logo
Документальний фільм "Золотий вересень. Хроніка Галичини 1939 - 1941 рр."
https://www.youtube.com/watch?v=EfXnxyVngkE
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Опрацювати § 16 с. 167 - 168 підручника
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
2. Дайте письмові відповіді на завдання:
1) Що стало передумовою проголошення незалежності Карпатської України?
2) Чи вважали себе карпатці невід’ємною частішою українського народу?
3) Використовуючи такі слова, як: президент, військо, українська мова, державна символіка, складіть есе на тему «Третя спроба утвердження незалежності Україні!».
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Опрацювати § 15 с. 142 - 162 та § 16 с. 162 - 168 підручника
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
Володимир Вернадський - український науковець і філософ. Природознавець, засновник геохімії, біогеохімії та радіогеології, вчення про біосферу, ноосферу, космізм. Один із засновників Української академії наук та перший президент . Засновник Національної бібліотеки Української держави в Києві. Збагатив науку глибокими ідеями, що лягли в основу нових провідних напрямів сучасної мінералогії, геології, гідрогеології, визначив роль організмів у геохімічних процесах.
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Опрацюйте § 25 с. 244 підручника
Запишіть в зошит та вивчить визначення "втрачене покоління" с. 242, "модернізм", "авангардизм" с. 248
Опрацюйте презентацію викладача
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
2. Дайте письмові відповіді на завдання:
1) Що стало передумовою проголошення незалежності Карпатської України?
2) Чи вважали себе карпатці невід’ємною частішою українського народу?
3) Використовуючи такі слова, як: президент, військо, українська мова, державна символіка, складіть есе на тему «Третя спроба утвердження незалежності Україні!».
Виконану роботу відправте мені на вайбер в особисті повідомлення
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
Вивчити та записати в зошит дати ЗНО
1938 р. – надання автономії Підкарпатської Русі у складі Чехословаччини
Русинство - громадський рух на Закарпатті представники якого вважали жителів краю окремим слов’янським народом. Назва політичної течії на Закарпатті, представники якої демонструють окремішність слов'янського населення краю, його відмінність від української нації.
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
Назва партії
| Рік створення
| Лідери
| Програмні цілі та діяльність |
|
|
|
|
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
Назва партії
|
Рік створення
|
Лідери
|
Програмні цілі та діяльність |
|
|
|
|
Відповісти на питання с. 195
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Опрацювати § 15 с. 156 - 162 підручника
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Галузь науки | Видатні представники | Здобутки |
Переглянути відео за посиланням "Стан культури України в 30 роки" https://www.youtube.com/watch?v=8RHlh4Iy6kg&ab_channel
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Опрацювати § 14 п. 3, 4 с. 148151 - 148 підручника
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
Володимир Вернадський - український науковець і філософ. Природознавець, засновник геохімії, біогеохімії та радіогеології, вчення про біосферу, ноосферу, космізм. Один із засновників Української академії наук та перший президент . Засновник Національної бібліотеки Української держави в Києві. Збагатив науку глибокими ідеями, що лягли в основу нових провідних напрямів сучасної мінералогії, геології, гідрогеології, визначив роль організмів у геохімічних процесах.
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Відповісти на питання с. 130
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Відповісти на питання с. 123
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Відповісти на питання с. 88
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
червень 1917 р. – ухвалення І Універсалу УЦР
липень 1917 р. – ухвалення ІІ Універсалу УЦР
Універсали УЦР – звернення декларативно-програмного характеру до українського народу, опубліковані в 1917-1918 рр. Українською Центральною Радою.
Генеральний секретаріат — виконавчий орган (уряд), сформований Українською Центральною Радою. Заснований 15 червня 1917р. До складу органу входило вісім генеральних секретарів яких очолював генеральний писар В. Винниченко.
Записати в зошит та вивчити біографії персоналій
Дати відповіді на питання с. 52
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Дайте відповіді на питання с. 63
Бурнейко І. О., Хлібовська Г. М., Крижановська М. Є., Наумчук О. В. Історія України. Рівень стандарту : підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. — Тернопіль : Астон, 2018.
https://drive.google.com/file/d/1mStVm6bL0HV4ZP4nvKZ_6dIuivJwscFm/view
Завдання.
Опрацювати § 6, 7 с. 38 підручника
Записати в зошит та вивчити дати ЗНО
березень
1917 р. – утворення Української Центральної Ради (УЦР)
квітень 1917 р. – Всеукраїнський Національний конгрес
Записати в зошит та вичити основні терміни та поняття ЗНОАвтономізація - процес створення української автономії у складі Російської держави.
Самостійники – прибічники здобуття повної незалежності української держави.
Українська Центральна Рада - спочатку український представницький орган політичних, громадських, культурних та професійних організацій; згодом, після Всеукраїнського національного конгресу — революційний парламент України, який керував українським національним рухом. Період дії: 4 (17) березня 1917 — 29 квітня 1918.
Універсали УЦР – звернення декларативно-програмного характеру до українського народу, опубліковані в 1917-1918 рр. Українською Центральною Радою.
Вільне козацтво — національні добровільні військово-міліційні формування часів національно-визвольних змагань 1917 — 1921 років, що діяли в Україні та на Кубані. Виникли у процесі розвалу царської армії з лютого по травень 1917 року з метою захисту сіл, а згодом і Української держави, в умовах зростання громадського безладу й бандитизму.
Персоналії ЗНО
Опрацювати презентацію викладача
25 березня 2020 р.
Зворотній зв'язок: irina01121991@gmail.com
Підручник П. Полянський Всесвітня історія. Рівень стандарту: для 10 класу закл. загальн. середн. освіти: Київ: Грамота, 2018.
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Практичне заняття
Завдання.
Повторити § 17 - 19 с. 174- 184 підручника
Письмово виконати практичну роботу ІV «Українське питання» напередодні Другої світової війни с. 194
Відправити на перевірку на мою електронну пошту irina01121991@gmail.com
1 квітня 2020 р.
Зворотній зв'язок: irina01121991@gmail.com
Підручник П. Полянський Всесвітня історія. Рівень стандарту: для 10 класу закл. загальн. середн. освіти: Київ: Грамота, 2018.
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Завдання.
Опрацювати § 20 с. 200 підручника
Опрацювати схему "Причини Другої світової війни"с. 200 та записати прини війни в зошит
Проаналізувати таблицю "Сторони протистояння й основні країни-учасниці" та зробити висновок про групи ворогуючих сторін, що сформувалися напередодні та в ході війни
Проаналізувати таблицю "Періодизація Другої світової війни" та записати в зошит першу колонку таблиці
Записати в зошит визначення "Дивна війна" с. 204, "колабораціонізм" 205
Опрацювати карту с. 208 та визначити основні театри воєнних дій на початку війни
Опрацювати відеопрезентацію "Друга світова війна"
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=XCYvV6gzPLg
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Дати відповіді на питання с. 231 та 223
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Опрацюйте узагальнення до розділу 7. "Друга світова війна" с. 241
Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/test-druga-svitova-viyna-34572.html
Правильні відповіді направити на мою адресу irina01121991@gmail.com
Шановні учні 14 групи всі практичні, тематичні та контрольні роботи виконувати обов'язково! Вести конспекти обов'язково. Жоден учень не буде атестований за відсутності робіт! Чому не працюєте? На що сподіваєтесь?
http://www.vtec.vn.ua/sites/default/files/page/files/vsesvitnya_istoriya_riven_standartu_pidruchnyk_dlya_10_klasu_zakladiv_zagalnoyi_serednoyi_osvity_polyanskyy_p._b.pdf
Немає коментарів:
Дописати коментар